odwiedziło nas:

dzisiajdzisiaj24
ten tydzieńten tydzień3627
ten miesiącten miesiąc11521
od startuod startu719242

l2 logo

 

  

 

 

 

misja

Ćwiczenia i zabawy - język angielski

Życzę Wam udanej zabawy!

22-26.06.2020

  • Żabki (środki transportu):

https://supersimple.com/song/driving-in-my-car/

Karta pracy: połącz środki transportu z odpowiednim cieniem oraz pokoloruj literki w nazwach KARTA PRACY

  • Tygryski (jedzenie):

https://supersimple.com/song/give-me-something-good-to-eat/

Karta pracy: policz produkty i zapisz cyferkę przy odpowiednim obrazku KARTA PRACY

  • Motylki (zwierzęta, pożegnania):

https://supersimple.com/song/after-a-while-crocodile/

Karta pracy: w każdej linii zaznacz w kółko aligatory, policz je i pokoloruj KARTA PRACY

  • Misie i Kotki (czynności):

https://supersimple.com/song/wag-your-tail/

Karta pracy: połącz ze sobą wszystkie identyczne słowa, aby dotrzeć do odpowiedniego obrazka KARTA PRACY

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

 

15-19.06.2020

  • Żabki (owady):

https://supersimple.com/song/butterfly-ladybug-bumblebee/

Karta pracy: wytnij motylki, przetnij je na pół i wymieszaj ich skrzydełka, a następnie spróbuj je do siebie dopasować (możesz poprosić kogoś dorosłego o pomoc w wycinaniu) KARTA PRACY

  • Tygryski (owady, liczby 1-10):

https://www.youtube.com/watch?v=2S__fbCGwOM

Karta pracy: pomóż małej mrówce znaleźć wyjście z labiryntu karta pracy

  • Motylki (jedzenie, liczby 1-10):

https://supersimple.com/the-bumble-nums/far-out-floating-coconut-juice/

Karta pracy: pokoloruj kokosy na odpowiednie kolory i w odpowiedniej ilości KARTA PRACY

  • Misie i Kotki (morskie zwierzęta):

https://supersimple.com/song/a-sailor-went-to-sea/

Karta pracy: policz zwierzęta morskie na obrazku i napisz ile ich jest KARTA PRACY

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

08-10.06.2020

  • Żabki (części ciała):

https://supersimple.com/song/brush-your-teeth/

Karta pracy: wybierz ulubionego potwora i pokoloruj go, aby przypominał Ci o myciu zębów (możesz pokolorować wszystkie, jeśli chcesz) KARTA PRACY

  • Tygryski (ubrania):

https://supersimple.com/song/this-is-the-way-we-get-dressed/

Karta pracy: wytnij ubrania i przyklej je w odpowiednich miejscach, żeby ubrać ludzika KARTA PRACY

  • Motylki (zegar, zwierzęta):

https://supersimple.com/song/hickory-dickory-crash/

Karta pracy: wytnij zwierzęta i wklej w odpowiednim miejscu KARTA PRACY

  • Misie i Kotki (jedzenie):

https://supersimple.com/song/pizza-party/

Karta pracy: wyobraź sobie, że jesteś dostawcą pizzy i dostarcz ją gdzie tylko chcesz KARTA PRACY

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

01-05.06.2020

 Żabki (części ciała):

https://supersimple.com/song/uh-huh/

Karta pracy: podczas słuchania pokazuj odpowiedni obrazek (yes – tak; no – nie) KARTA PRACY

  • Tygryski (części ciała):

https://supersimple.com/song/jellyfish/

Zadanie: w trakcie słuchania piosenki pokazuj części ciała i spróbuj zaśpiewać, a na koniec narysuj meduzę, ponieważ jellyfish to właśnie meduza, a wykonując ruchy z piosenki wyglądasz jak ona J

  • Motylki (lewa/prawa strona):

https://supersimple.com/song/if-youre-happy/

Karta pracy: narysuj odpowiednie buzie i podpisz obrazki po śladach KARTA PRACY

  • Misie i Kotki (przeciwieństwa):

https://supersimple.com/song/open-shut-them/

Karta pracy: połącz odpowiednie przeciwieństwa KARTA PRACY

  Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

 

25-29.05.2020

  • Żabki (części ciała):

https://supersimple.com/song/bingo/

Karta pracy: wybierz jeden obrazek i pokoloruj go jak tylko chcesz (jeśli chcesz pokoloruj więcej obrazków) KARTA PRACY

  • Tygryski (części ciała):

https://supersimple.com/song/head-shoulders-knees-toes-sing-it/

Zadanie: w trakcie słuchania piosenki pokazuj części ciała i spróbuj zaśpiewać

  • Motylki (lewa/prawa strona):

https://supersimple.com/song/rock-scissors-paper-1/

Karta pracy: wytnij strzałki i w trakcie słuchania piosenki pokazuj na prawą i lewą stronę KARTA PRACY

  • Misie i Kotki (jedzenie, kolory):

https://supersimple.com/song/my-yellow-car-carls-car-wash/

Zadanie: narysuj na kartce warzywa i owoce, które pojawiają się w piosence

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

18-22.05.2020

  • Żabki (zabawki, części ciała):

https://supersimple.com/song/my-teddy-bear/

Karta pracy: połącz kreski i stwórz własnego misia, a następnie pokoloruj KARTA PRACY

  • Tygryski (cyfry 1-5):

https://supersimple.com/song/five-little-monkeys/

Karta pracy: policz małpki na obrazkach i zaznacz odpowiednią cyfrę KARTA PRACY

  • Motylki (liczby 1-10, zwierzęta):

https://supersimple.com/song/alice-the-camel/

Karta pracy: posłuchaj piosenki i wskazuj zwierzęta, które w niej występują KARTA PRACY

  • Misie i Kotki (jedzenie):

https://supersimple.com/song/do-you-like-pickle-pudding/

Karta pracy: wytnij wskaźniki i w trakcie słuchania piosenki pokazuj czy coś lubisz  (Yes, I do) czy nie (No, I don't) KARTA PRACY

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

 

11-15.05.2020

 Żabki (rodzina):

https://supersimple.com/song/rain-rain-go-away/

Karta pracy: w trakcie słuchania piosenki wskazuj członków rodziny (karta pracy)

  • Tygryski (cyfry 1-5):

https://supersimple.com/song/five-little-speckled-frogs/

Karta pracy: policz żabki na obrazkach i zaznacz w kółeczko cyferkę (karta pracy)

  • Motylki (liczby 1-10):

https://supersimple.com/song/ten-little-dinosaurs/

Karta pracy: policz dinozaury i zaznacz odpowiednią liczbę (karta pracy)

  • Misie i Kotki (jedzenie):

https://supersimple.com/song/ice-cream-song/

Karta pracy: narysuj odpowiednią ilość kulek lodów (karta pracy)

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

 

04-08.05.2020

 Żabki (rodzina):

https://supersimple.com/song/where-is-baby/

Karta pracy: pokoloruj lub zaznacz w kółko te osoby z rodziny, które są wymienione w piosence > Karta

  • Tygryski (zwierzęta domowe):

https://supersimple.com/song/i-have-a-pet/

Karta pracy: wytnij zwierzątka i wklej je w odpowiednie miejsca (tam, gdzie zostawiły swoje cienie). Możesz też pokolorować obrazki. > Karta pracy

  • Motylki (zwierzęta domowe):

https://supersimple.com/song/i-have-a-pet/

Karta pracy: dopasuj zwierzęta do dźwięków, które wydają. Możesz też pokolorować obrazki. > Karta pracy

  • Misie i Kotki (kolory):

https://supersimple.com/song/i-see-something-pink/

https://supersimple.com/song/i-see-something-blue/

https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=D-zraGn6Pk4&feature=emb_logo

Karta pracy: pokoloruj obrazek zgodnie z numerami > Karta pracy

Jeśli ktoś z Państwa zechce się podzielić efektami pracy swojego dziecka (np. zdjęciem wykonanej karty pracy lub krótkim filmikiem z nagraną piosenką) – można to zrobić wysyłając do mnie maila na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Nie jest to obowiązkowe, a jedynie dla chętnych.

15-17.04.2020

 

Żabki (jedzenie):

 

30.03-03.04.2020 

  • 3-latki (jedzenie): 

https://supersimple.com/song/apples-and-bananas/

  • 4-latki (ubrania): 

https://supersimple.com/song/put-on-your-shoes/

  • 5-latki (ubrania):

https://supersimple.com/song/put-on-your-shoes/

  • zerówka (ubrania):

https://supersimple.com/song/im-a-little-snowman/

https://supersimple.com/song/put-on-your-shoes/